Najpopularniejsze Posty

poniedziałek, 13 czerwca 2011

Sensacja! Pan Torba za Kratkami!

Stało się w końcu mnie złapali, wielkiego i złego Pana Torbę. Największego oszusta, kłamcę, demoralizatora Polskiej i Urbanowej młodzieży, znanego szydercę i chwalipiętę. W końcu udało się bohatersko i heroicznie wlepić mi bana na dwa tygodnie :)

W dodatku lista moich grzechów była tak długa, że UR Staff nawet nie pofatygował się mi powiedzieć za co tak naprawdę mam tego bana -.^


W skrócie rzecz ujmując, mogę grać i czatować i oglądać, ale nie mogę komentować pisać, nawet avatara zmienić :) I tak przez dwa tygodnie. Dlatego spodziewam się pewnych utrudnień w informowaniu o nowościach na Blogu, temu też odwiedzajcie regularnie jeśli was interesuje :P

W komentarza poniżej możecie okazywać radość, bądź oburzenie moim banem _^_


Już wiadomo za co dostałem bana, za ten oto siejący zgrozę i przerażenie komentarz odnośnie eventu No KO No Victory, na który spojrzeć wystarczy żeby zbierało się nam na wymioty:

"When UR official Event is fu****, then know that something is going on"

A ja nie wiem czemu UR Staff taki obrażony kiedy tam pod gwiazdkami kryje się funny :)

7 komentarzy:

  1. Widzę, że nikt nie komentuje Twojego bloga, a przynajmniej ja czytam go regularnie :) Dlatego od dzisiaj możesz liczyć na moje komentarze. Jestem stosunkowo nowym graczem w UR, gram w PWM'ie, a o Twoim blogu wiem od Mastera. Co do samej notki, którą komentuję, to nic nie powiem, z administracją nie miałem do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie komentowali bo najpierw trzeba było się na googlach rejestrować, ale potem to wyłączyłem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ze to wyłączyłeś teraz można komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupi byłem, bo myślałem że google raczej najpierw daje WSZYSTKIM komentować, a dopiero potem można sobie jakieś restrykcje wprowadzić. Dziwna polityka, ponieważ zakłada że ludki będą zakładać konta żeby komentować, kiedy prawdziwa kasa z reklam idzie wtedy gdy dużo ludów odwiedza blogi, a do temu wolne komentarze sprzyjają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niniejszym okazuję radosne oburzenie pomieszane z oburzającą radością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieładnie nieładnie tak fucki dookoła wypisywać

    OdpowiedzUsuń
  7. No no nie powiem, zdradziecka Torba, historia rodem z hollywoodu
    P.S wojekxd ;).

    OdpowiedzUsuń