Najpopularniejsze Posty

niedziela, 19 czerwca 2011

Krytyka Krytyki Sprostowanie

Otóż pojawił się taki oto komentarz pod moją oceną videorecenzji Graffa_UM:

"Witam, Graff_U z tej strony. Dziękuję za zwrócenie uwagi na mój oczywisty błąd w ocenie postaci Cortez, który został już poprawiony. A co do ocen reszty postaci, czy gdziekolwiek pisze że moje oceny są profesjonalne ? To po prostu oceny, które prezentują moje osobiste wrażenia które odniosłem spoglądając na umiejętności karty ! Nikt nie musi się nimi w żaden sposób kierować. A Ty Faust tudzież Panie Torbo, pisz dalej swojego bloga, ale już nie prowokuj innych graczy do wysiłku pisania na tym blogu, bo niektórzy chcą sobie odpocząć w wakacje. Wiem, mogłem nie pisać nic, ale chce sprostować niektóre wymyślone bajeczki. Pozdrawiam, Graff_UM. "

Otrzymałem też parę "gratulacji" za to jakobym miał "pojechać" Graffowi. Chciałbym więc na łamach mojego bloga sprostować parę kwestii.

Otóż nie miałem na celu w żaden sposób ubliżyć Graffowi, co najwyżej jego "ocenom". Graff nie jest tu jakimś "wrogiem", a jedynie niestety moją "ofiarą" którą mógłby być też każdy inny "amatorski recenzent". Chciałem na przykładzie Graffa zwrócić uwagę na problem recenzji właśnie, które nazwane zostały tutaj przez Graffa "osobistymi wrażeniami". Otóż chciałem przestrzec graczy przed słuchaniem się ich, bądź też kierowania się nimi gdyż są często mylące. Chciałem też by ci gracze raczej kierowali się opiniami zaczerpniętymi od graczy którzy z tymi kartami mieli "fizyczne" doświadczenie.

Reasumując, przepraszam oficjalnie Graffa UM jeśli potraktował to jako atak w jego stronę. (Faktycznie wyprowadziłem atak, ale w kierunku jego recenzji nie jego) Mój cel był zgoła odmienny, miał po prostu przestrzegać przed zbyt pochopnym ufaniu "teorii UR" :)

2 komentarze:

  1. No ale trochę mu pojechałeś... (po recenzjach :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. bla bla, tłumaczenie typu "moje recenzje sa chu**we bo maja prawo byc chu**we i prosze sie o nic nie czepiac".

    OdpowiedzUsuń