Najpopularniejsze Posty

poniedziałek, 13 czerwca 2011

Reklama Bloga

Bardzo zależy mi na reklamie bloga. Nie oszukując się moje posty nie powstają z powietrza i nie raz muszę poświęcać co dzień z godzinę na pisanie ich. Obecnie jedyną formą mojej "zapłaty" jest liczby odwiedzin bo jak widzicie żadnych reklam na tej stronie nie ma :)

Prosiłbym więc o danie mojemu blogu greenface na oficjalnej stronie UR:


Blog nazywa się "Pan Torba o UR" i obecnie ma tylko 200 pkt, co daje mu szlachetną pozycję numer 3.

Ci którzy chcieliby jeszcze aktywniej mnie wspomagać, najwięcej mnie wspomogą dodając link do mojego bloga na swój profil:

http://faustek.blogspot.com/

Ostatnią prośbę mogę kierować do członków polskich gildii, by podzielili się linkiem z resztą gildii na jej forum :)

Dziękuje za wszelkie wsparcie i pomoc w propagowaniu Torbo-Bloga :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz