Najpopularniejsze Posty

środa, 13 lipca 2011

Impossible is nothing.

Panie i panowie, gracze i graczki, nooby i elowcy, czy pamiętacie o Faustowym Maratonie? Otóż udało mi zaliczyć kolejny jego etap... Etap uchodzący za najtrudniejszy, najdziwniejszy, najbardziej wyświrowany... Oto krótka historia wbijania 1400+ ELO w środę przy użyciu... MONO Freaks!


Oto powyżej deck którym grałem.  Nie wygląda potężnie bo... bo i potężny nie jest :) Ma braki, nie jest w sumie zbalansowany, pomimo Crassusa często grozi nam OD. Reasumując, nie polecam nikomu gry mono tym klanem, dla mnie to było po prostu wyzwanie, próba sprawdzenia samego siebie. Jak widać... Mogę się chyba już nazywać Polskim mistrzem, a przynajmniej  Ekspertem od Freaks, nabijając mono tym klanem 1407 ELO. Rozwodzić się dalej chyba nie ma nad czym, w sensie mogę tylko powiedzieć że ten tytuł to nie jest jakiś "wymyślny bajer" chęć podkreślania kim to ja nie jestem, nie. Po prostu jeszcze, dawno, dawno temu gdy Freaks było małym zakurzonym klanem, którego nikt nie lubił (bo życia była tylko 12 pkt, a Caelusy i inne jemu podobne karty pałętały się po ELO) i ogólnie uchodził za słaby, jeśli nie najsłabszy, ja nimi grałem, ja ich broniłem, ja nauczałem że klan jest grywalny, szybko zyskując reputację eksperta w dziedzinie. Dzisiaj jedynie udowodniłem że moja wiedza teoretyczna, nie była jałowa :)

Dodam też że ten tydzień w ELO jest zaiste piękny, nazwałbym go tygodniem FREAKS. W Top 10 graczy, jestem ja który dostałem się tam przy pomocy Mono-Freaks. Bogdan i Olga spotykany jest co 2-3 walki, powstają decki kontrowe oparte o niszczenie FREAKs. Reasumując niegdyś słaby, zapomniany klan, nie tyle odżył, co pokazał całą swoją moc, siłę i potencjał do której ja zawsze przekonywałem, a nie chciano mi wierzyć.

Chciałbym serdecznie pozdrowić Czuzena za to że zasugerował mi wbijanie maratonu mono-Freaks w ten tydzień.

Oraz SERDECZNIE, ale to tylko tak NAJSERDECZNIEJ jak tylko potrafię chciałbym podziękować Agishowi, który oddał mi walkę w mojej drodze z 1350 do 1400. Wielka jest jego dobroczynność i wielka jest jego ofiarność, gdy go spotkacie na ELO, a macie mniej pkt, oddajcie mu walkę, o tyle tylko Pan Torba prosi.

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku i nie ma sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje z wbitego wyniku, ale ja nadal freksów nie lubię bez względu na ELO pana Torby :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Faust i dzięki za pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń