Najpopularniejsze Posty

czwartek, 14 lipca 2011

Hmm.

Postanowiłem na razie zrobić sobie przerwę od grania, (nie od odwiedzania gry wciąż będę dodawał nowe posty na blogu, oraz w końcu ogarnę LEP) ponieważ nie jestem zadowolony ze swojego zachowania. Rozpasłem się tym i dałem się zbyt łatwo ponieść emocjom, poddając się... "ciemnej stronie". Żeby nie popadać w to dalej, stwierdziłem że muszę się po prostu wyciszyć. Co to oznacza dla was? Ano brak nowinek ode mnie, ale za to postaram się z racji większej ilości czasu na znalezienie ciekawych tematów... wśród graczy, może jakiś wywiad lub coś.

Jeśli ktoś namolnie pytałby czemu nie chce mi się dalej grać, to odpowiadam bardziej rozbudowanie: dałem się ponieść emocjom i wynikowi, co przeczy z moją filozofią. Nie mogę dalej naparzać bez przerwy, bo inaczej po prostu się... wypalę. No i jeszcze mam kurs chińskiego i ponad 30 znaków do nauczania się do pisania w poprawnej kaligrafii, do pamiętanie pinyinu owych znaków i jakby tego było mało tonacji w jakiej dane słówko wypowiadamy. A ponieważ przekładam jednak życie prywatne i rozwój samego siebie ponad UR, muszę po prostu przynajmniej do końca kursu zrezygnować z gry. (Kurs podaje tutaj jako pretekst/przybliżony termin powrotu, a nie powód)

Enjoy, prywaty :)

2 komentarze: