Najpopularniejsze Posty

niedziela, 10 lipca 2011

Final.

A oto wyniki, Pan Torba stwierdził że nagrodzi:
(Klikać "otwórz w nowej karcie" bo inaczej wyjdzie wam z Bloga)




Ponuryego Żniwiarza za hymn Fang Pi Clang



Co tu dużo uzasadniać, Polskie z humorem, chyba najoryginalniejsze z całego konkursu i w dodatku w pewien sposób na temat, warto mu dać tego Zhu Tanga chociażby za to że się pośmiejemy xD



Propellera za hymn La Junty

Za to że to nie był kolejny ostry metalowy kawałek o wojnie, a w miarę radosna i śmiechowa piosenka :3



Kayaba za hymn Pussycatsów

Cwaniak uwiódł mnie jazzo/musicalowym klimatem który w.g mnie najbardziej pasuje do Pussy-klubu, a i tekst do panienek pasuje ;D



Czuzen za hymn All Starsów 

Jako jedyny jednak nie dostanie Zhe Tunga, bowiem to ja mu kiedyś pokazałem ten kawałek, a on mi go jedynie przypomniał :) 



SzybkiPiorun za hymn Sentinelów 

W.g Jury kawałek świetnie oddaje dzień-jak-co-dzień w Policji, oraz świetnie też oddaje hołd starym latom, a jako że Szybki jest młody w miarę, to Jury postanowiło nagrodzić jego zainteresowanie muzyką z poprzedniego milenium.


Jest to reasumując jedynie 5 zwycięskich kawałków, w tym tylko 4 nagrody. Miało być więcej, ale Jury stwierdziło że nie będzie nagradzać utworów które według niego po prostu nie pasują do klanu. Jednakże znów odwołuje się do swojej subiektywności, to jedynie moje zdanie (i moje Zhu Tangi które rozdam xD) i nie trzeba się do niego stosować. Wciąż wielu dało bardzo fajne kawałki, ale po prostu nie oddające w.g mnie ducha klanu. Dla przykładu dodam że uwielbiam kawałek „We are Families” ale nijak pasuje on do Montany ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz